söndag 8 mars 2009

Göteborg.


Igår var jag i Göteborg på mässa. Jag hade en fantastisk rolig dag tillsammans med Lena. Tack Lena för trevligt sällskap. Vi shoppade och vi vände och vred på alla saker. En del saker förstod vi oss inte så bra på och andra saker tyckte vi att vi var proffs på. Ja, roligt hade vi. Det blev många kassar att bära hem och idag var det spännande att packa upp allt. Jag har hunnit med ett beställningskort med Maribell stämpeln. Det är ganska likt det jag visade förra veckan, bara lite andra färger.
Det är en underbar stämpel, som är så använbar. I Skåne är det gråaste grått idag och regnet öser ner. Med andra ord : pysselväder. Ha det gott, Gertrud

2 kommentarer:

Lena sa...

Ååååå, detta kort är underbart. Det har du verkligen lyckats med.Det är nya hörnstämpeln du använt va? Så himla snyggt upplägg på hela kortet.

Anonym sa...

Jättefint kort! Den stämpeln är verkligen underbar. Jag har länkat till dig från min blogg, det blir så lätt att hälsa på då, hoppas att du inte har något emot det.