söndag 25 oktober 2009

Det blev ett


julkort till. Samma stämpelmotiv som på föregående kort. Jag gillar denna tösen jättemycket. Jag ville prova om ljusblått och rött gick ihop och det tycker jag att det gör. Har ni några färger som ni absolut inte kan tänka er tillsammans? Spontant kommer jag bara på mörkblått + brunt, eller ? När Lena och jag var i Göteborg köpte vi fina träaskar att förvara småplock i och titta in här så ser ni hur fin den kan bli. Jag tänkte att jag skulle ta mej an min idag men jag har inte hunnit. Så njut av Lenas och glöm inte att lämna en kommentar hos henne = en lott i hennes utlottning. Vi ses i veckan , sköt om er.

4 kommentarer:

Lena sa...

Nu har du fått till ett vackert julkort till. Visst går färgerna ihop på kortet, det tycker jag. hÄngelflickan är söt. Ser faktiskt lite mer vuxen ut tycker jag.Färger jag aldrig skulle sätta ihop är nog rosa och orange.
Jag är ingen älskare av dom färgerna och det är kanske därför, jag tänker så.Vi höres vännen. Kram Lena

Erica sa...

Vilket härligt och vackert julkort. Nu fick jag massor av inspiartion att ta tag i min julkort. börjar bli bråttom känns det =)

Kram

Lene sa...

Åh vilket läckert julkort! Jag giller färgerna de är så fina!
Kram lene

Lena B E sa...

Här är ju flera fina julkort som jag missat, jättesnygga är dom!! :) Tänkte bara puffa lite för Sussies utmaning i november, du kanske såg länken inne hos mig, den finns ju här hos dig också ser jag. Hoppas du vill hänga med på det. Kramar från Lena