måndag 9 augusti 2010

En ny vecka.

Idag är det måndag och det känns bra eftersom jag har ett par veckors ledighet. Jag har tänkt att hinna med lite pyssel så klart och sen får vi se vad det blir. Nu går det in i en lugnare period och kvällarna blir mörkare. Men vi ska väl ha lite sommar till, eller hur? Idag tänkte jag visa er ett kort till en tös som fyller 9 år. Det blev åter igen ett stafflikort. I förra veckan fick jag en mall av Lena till ett ramkort ( frame card ) tror jag att det heter. Men efter att försökt 3 gånger och kastat 6 cs i papperkorgen gav jag upp. Det verkar som att det mest avancerade jag kan göra är stafflikort så får det bli det i fortsättningen. :) Så här kommer veckans kort, ja jag kanske hinner med fler vem vet.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Vilket härligt tjej kort, snyggt med vimplarna. Ha det bra och njut av ledigheten. Kram Camilla

Lena sa...

Oj,oj,oj, vad fint. Så jättegulligt med vimplarna.Säger det igen, du är superduktig och jag tror att du kommer att klara ramkorten med! Ha en jättebra semester. Kram Lena

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint kort! Skönt med semester igen ;0) Min är snart slut nu.

Busan sa...

Var bara tvugen att kommentera detta supersöta kortet också... men detta här under är ju hur underbart som helst också så får nog sluta här innan det blir en roman... gillade vimplarna massor på detta kortet och din humla är underbar!!!
Massor med sommar-kramar igen!
Busan