lördag 21 augusti 2010

Med lätta steg

gick jag till ICA-affären i dag. Det var enbart för att jag skulle hämta ett paket. Det var från LenA, en supergo vän. Jag kan lika bra erkänna att det kom en liten tår när jag öppnade. LenA har gjort en liten ask som är helt underbar i MINA färger, hon har även stickat en tork/disktrasa till mej. Även den i mina färger. Igår blev vårt kök klart, vi har gjort en liten renovering. Gissa om denna torkduk ska pryda vasken? Han med de 3 H:na blev avundsjuk , brevbäraren har aldrig sådana paket till honom. Hm, får nog göra något åt det. Men mina vänner, titta så fint.


10 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan Gertrud!
Ja du, vi kan vara lyckliga gummor, som får så fina saker med posten. För allt som vi fått är så fint! Hon är duktig LenA. Hur går det med din övning på saken?
Ha en trevlig helg. Kram Lena

Petra sa...

Härligt med goa vänner. En fantastiskt fin ask du fått och en stickad diskduk, de var då inte dåligt.
Trevlig lördag önskar jag dig.
Kram
Petra

Erica sa...

Vilka underbara stafflikort du har gjort. De är hur snygga som helst. Du är verkligen en pärla på att göra dem.

Förstår om du blev glad över det fina du fått av Lena. Sådana presenter värmer.

Kramar Erica

Anonym sa...

Åh, så härlig present du fick!! Underbart med såna gåvor.

Lene sa...

Ja den är verkligen fin, jag kan förstå att du blev glad! Underbar ask att få den i också!
Hoppasdu får en skön söndag!
Kram lene

Pernol sa...

Vilken fin present du fick av LenA! Asken är så himla fin! :) Jag förstår att du blev glad.

Ha en trevlig vecka!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Presenter är alltid lika skoj att få. Man kan bara sitta o titta o njuta läänge. Hoppas du med haft en bra sommar trots alla skurar som kommit då o då. Ska du till Pysseltagens nyöppning i helgen? Jag tänkte ta mig dit på innan lunch på lördag. Kramis Lisan

Gunilla/Nilla sa...

Visst är det härligt med överraskningar på posten. Förstår att du blev glad för en sådan personlig present, jättefina saker.

Hoppas allt är bra med dig?
Kram//Gunilla

Lisan sa...

Hej igen,
Pysseltagen har ny öppning i sin butik. Hon har byggt ut där o gjort fint. Det kommer vara massa erbjudande osv. Har du aldrig varit där, oj. Då har du missat ngt. Där är billigare än det e i HBG. Sen har hon egen mässa med i september när dom andre har i HBG. Hon var tyvärr inte inbjuden längre!!! Kolla in på Pysseltagens hemsida. Lovar det är värt besöket. Kramis Lisan

Busan sa...

Hej vännen!
Blir så glad när jag läser om ditt paket och ser så fint du fått av snälla LenaA... för du är så snäll och omtänksam själv. *hjärta*
Så snyggt och fint det är och låter så mysigt med nytt kök också.
Och jag kan bara skriva att här är han med de stora H:na också intresserad av de fina paket jag fått... och han vill väldigt gärna vara med när jag öppnar vilket jag tycker är så roligt för delad lycka känns i det läget som dubbellycka. :)
Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg och hoppas du har det så bra du bara kan!!!
Massor med sommar-kramar
Busan