söndag 29 augusti 2010

Nya stämplar.

Jag älskar Magnoliastämplarna, ja inte alla som tur är. Jag var i Örkelljunga på Pysseltagen igår, mitt första besök där men inte det sista. En mysig affär med atmosfär, det var nyöppning med kaffe och våfflor. Jag handlade två nya Magnoliastämplar och gjorde detta kort när jag kom hem. Jag har maskat för första gången, och det blev ok. tycker jag. Detta kort skickar jag till en väninna och frågar om vi ska träffas på stan och sitta på cafe´ hela eftermiddagen. Ha en skön söndag.




Jag vill även visa vad duktiga Camilla har sytt till mej.Camilla är en arbetskamrat till mej, en supergo tjej. Dessa babysaker ska jag ge till två bebisar i min närhet.

6 kommentarer:

Lena sa...

Jag förstod att du skulle gilla Pysseltagen. Jag tycker det är en kanonaffär med stort sortiment och bra service. Vilka fina stämplar du har köpt och gjort ett vackert kort av. De sydda babysakerna är underbara. Ha det gott. Kram Lena

Lene sa...

Åh men va fina stämplar och så kul att skicka ett kort för att fråga om fika på stan.
Underbart kort, någon blir glad!
Kramizar lene

Pernol sa...

Vilket jättefint kort du har gjort! De motiven är jättegulliga. Vad fina babysaker du har fått.

Tack så jättemycket för mitt fina födelsedagskort!

Ha det gott!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Godförmiddag,
Men jaaa jag var på pysseltagen igår. Någor förkyld o trött. Kom när dom öppnade 9,58 och stod i kön till kassan en tid o kom ifrån vid 11,30.
Japp jag hade en röd tröja med ett vitt knyt linne undertill. Såg du mig. Jag försökte spana efter dig. Men jag missade dig helt då tyvärr. Det får vi ta igen vid annat tillfälle. Visst var det trevligt där med massor av saker. Jag ska åka dit om någon vecka igen o gå i lugn o ro utan allt folk. Kramis från Lisan

Camilla sa...

Hej svej vännen!
Super fint kort, kul med en ny affär. Förstår att man måste handla lite.... Det var roligt att träffa dig och hoppas att bebisarna blir glada för presenterna. Kram

Busan sa...

Vilket underbart kort du har gjort!!! Hoppas du och din vän får en skön shopping-tur på stan med fika... *hjärta* Färgerna i kortet är helt enorma och stämplarna likaså.
Hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med höst-kramar
Busan