måndag 3 september 2012

Detta är läbbigt

att visa min första Mixed Media tavla. Jag måste först tala om att jag har följt Christys visning ganska precis eftersom det är mitt första försök. Men det är så roligt och jag kommer att göra flera. Vad jag förstår är inget rätt eller fel så det är bara att köra på :) Så här är "underverket" och jag vet inte än om den är färdig, kanske-kanske inte. Ha en fortsatt bra vecka.
Ni anar inte hur nervös jag har varit, tack för era värmande ord. ♥♥♥
Gertrud

7 kommentarer:

Cilian sa...

Åh Gertrud! Så fin, tänk att detta är ditt första alster.
Det stämmer verkligen att inget är rätt eller fel, det är bara upp till dig, att du ska vara nöjd.

Ser fram emot fler mixed media-alster.
Kram!

Iffa ...... sa...

Du har lyckats med denna teknik alldeles utmärkt!

Superfint verkligen!!!!!

Kram!

Lena sa...

Pang....nu åkte näsan in i skärmen...Skoja du, är detta ditt första försök!!! Jisses så fint Gertrud. Ser mycket av dig i tavlan och fler och fler detaljer upptäcker man. MVG vill jag dela ut. Kram Lena

Majsan sa...

Men vännen, detta är alldeles underbart läckert, du har ju lyckats kanon, inte kan man tro det är första gången :), säger bara WOOW WOOW SUPERLÄCKERT :)

KRAM MAJSAN

Lena B E sa...

Hej Gertrud!
OMG så snyggt!! :) Är detta verkligen första försöket? det är svårt att tro, tavlan är ju kanonsnygg och i riktigt läckra färger. Jag gillar den mycket! :) Bra jobbat, fortsätt jobba på så vi får se fler läckra konstverk från dig. :) Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Camilla sa...

Helt underbart och kloka ord! Hoppas du har en skön semester! Här är det fullrulle, jobbar tyvärr oftast natt, men hoppas det blir bättre när de andra är upplärda, då kan vi vara fler som skiftas om med de tråkiga nättrena.... Ha det bra. Kram Camilla

Åsa/asamia sa...

Häftigt att du fick till det såååå fint redan första försöket. Bravo!